Dag 10

28 juli 2014 - Yangshuo, China

Vanavond zijn we naar een lichtshow in het plaatsje gegaan. De kaartjes, taxi, alles is geregeld door het hotel.

De Liu San Jie lichtshow

De show is gemaakt door Zhang Yimou. Hij heeft ook de openingsshow van de olympische zomerspelen in Beijing gemaakt. 600  boeren, vissers en dieren treden dagelijks op voor een publiek van 4000 mensen.

Wij zaten op vip plekken waar we mooi uitzicht hadden over de show. We kregen drinken en snoepjes en werden apart van de grote groep naar onze zitplaatsen gebracht. De show speelde zich af op de Li river. Het ging over een dorpsmeisje met een prachtige stem die de hand van een invloedrijk man weigerde en koos voor het hart van een boerenjongen uit een nabijgelegen dorp.

Prachtige zang, een stem waar je kippenvel van kreeg in een geweldige sfeer. Eén minpuntje: het duurde maar een uurtje.

Na de show werden we weer naar het hotel gebracht door onze taxi.

Tonight we go to a light show in the town of tickets cab everything is arranged by the hotel.

Tonight we went to a light show in the village. The tickets, taxis, everything is arranged by the hotel.

The Liu San Jie light show

The show was created by Zhang Yimou. He also made ​​the opening show of the summer Olympic Games in Beijing. 600 farmers, fishermen and animals occur daily in front of an audience of 4,000 people.

We sat on vip places where we had beautiful views of the show. We got drinks and sweets and were charged separately from the main group to our seats. The show took place on the Li River. It was about a village girl with a beautiful voice that the hand of an influential man refused and opted for the heart of a farm boy from a nearby village.

Beautiful singing, a voice where you got goosebumps in a great atmosphere. One drawback: it took only an hour.

After the show we were brought to the hotel by our taxi.