Dag 9

27 juli 2014 - Yangshuo, China

Li River

Erg mooie tocht van vier uur over de Li river. We hebben op de boot gegeten, het was een lopend buffet. Maar toen wij eindelijk aan de beurt waren was bijna alles al op. De kok heeft ervoor gezorgd dat we toch nog wat te eten kregen. Sommige dingen zijn erg lekker, maar de chinese keuken blijft erg pittig, je hebt wel blus water nodig.

We hadden een Engels sprekende gids die zei dat chinezen in elke berg iets zien en dat je fantasie moet gebruiken. Zo was er een berg waar hello Kitty in te zien zou zijn en een berg waar 9 witte paarden in verstopt zaten.

Ons hotel ligt aan de Li river en is een wat kleiner hotel dan de hotels die we tot nu hebben gehad. Het is een typisch chinees gebouw en de eigenaar is een chinees. Een erg mooi idyllisch hotel  en het doet zeker niet onder voor de grotere hotels erg gezellig!!!!

Li River

Very nice trip of four hours on the Li River. We had dinner on the boat, it was a buffet. But when we it was our turn almost everything was already gone. The cook has ensured that we still got some food. Some things are very tasty, but the chinese cuisine remains very spicy, you do need. Extinguishing water

We had an English speaking guide who said that Chinese people see something in every mountain, and you have to use your imagination. There was a mountain where to see Hello Kitty and would be a mountain where nine white horses were in hiding.

Our hotel is located on the Li River and is a smaller hotel than the hotels that we have had to date. It is a typical Chinese building and the owner is a Chinese. A very pretty idyllic hotel and it certainly does not for the larger hotels very cozy!!