Dag 21

8 augustus 2014 - Beijing, China

De een na laatste dag

We hebben ons verslapen!!! Met het kussen nog in ons gezicht zitten we net op tijd bij het ontbijt, we doen het lekker rustig aan hebben we maar besloten.

S'middags komt Silver  naar het hotel,hij heeft in de buurt gewerkt die dag en is eerder klaar dan verwacht.Wij gaan shoppen,Silver houd hier niet zo van dus die blijft in het hotel. . s'avonds gaan we chinees barbecueën.we kunnen kiezen voor beef penis ,dit is bedoeld voor echte mannen zodat ze nog sterker worden. Wij bestelden kip met honing, lam balletjes,inktvis, champignon in bacon en nog andere kip. Alles zat tussen 2 cocktailprikkers geprikt. Was erg gezellig en lekker.

The penultimate day

We overslept !!! With the pillow still in our face, we are just in time for breakfast, we do it nice and easy, but we have decided.

This afternoon Silver comes to the hotel, He has worked  in the neighborhood that day and was ready earlier than expected. We went shopping, Silver doesn't like shopping, so he stays in the hotel. This evening we go Chince barbecuing. We can choose beef penis, this is for real men to make them even stronger. We ordered chicken with honey, lamb meatballs, squid, mushrooms in bacon and other chicken. Everything was pinned between two cocktail sticks. Was very nice and tasty.