Dag 7

25 juli 2014 - Chengdu, China

Panda's

We moesten vroeg opstaan dus hebben we snel een ontbijt gegeten in het restaurant. daarna snel onze koffers gepakt en uitgecheckt. We gingen buiten zitten de bus naar de panda's zou er over 15 min zijn. We kregen nog een flesje water toen we buiten zaten.

Toen er 25 minuten voorbij waren gingen we toch maar eens vragen waar de bus bleef. Bleek dat we er een uur te vroeg zaten........

Bij de panda's

De panda's zaten binnen omdat het warm was. Hierdoor moesten we met veel chinezen in kleine ruimtes staan. Het leek net een kippenhok wat kunnen chinezen kakelen. :-)

Het was een erg mooi park waar ze erg hun best doen om de panda's te behouden.

Om half 5 gingen we terug naar het hotel om onze spullen te halen. We moesten om 21:00 uur vliegen. We zijn om twaalf uur geland op het vliegveld van Guilin. Het was moeilijk om een taxi te vinden. Om twee uur s'nachts lagen we in ons bedje.

Pandas

We had to get up early so we quickly ate breakfast in the restaurant. then quickly packed our bags and checked out. We sat down outside the bus to the pandas would be there in 15 minutes. We got a bottle of water when we sat outside.

Then there were over 25 minutes we were going but even ask where the bus was. Turned out that we were an hour early ........

At the Pandas

The pandas sat inside because it was hot. As a result, we had to stand in small spaces with many Chinese. It looked like a chicken coop which can chinese cackle. :-)

It was a very nice park where they really do their best to maintain. Pandas

At half past five we went back to the hotel to pick up our stuff. We had to fly at 21:00. We are landed at midnight at the airport in Guilin. It was hard to find a taxi. At two o'clock at night we lay in our bed.