Dag 4

22 juli 2014 - Xian, China

Na de treinreis zijn we 's morgens om 8 uur aangekomen in xi'an. We hebben daar een uurtje rond gelopen om een indruk te krijgen. Toen we een taxi naar het hotel wilden nemen bleek dat moeilijker dan gedacht. We moesten lang wachten, maar na een half uur kwam er een man naar ons toelopen die ons wel naar het hotel wilde brengen. Wij zijn toen met die man meelopen, zijn taxi bleek het een gammel busje te zijn.

In ons hotel hadden we een erg leuke studio.

'S avonds zijn gaan we gaan kijken of we ergens wat konden eten. Er waren alleen restaurantjes met Chinese tekens. Uiteindelijk kwamen we uit bij een Starbucks en Subway terecht :-).  (bleek later dat er om de hoek een groot winkelcentrum zat)

After the train ride, we arrived at 8 o'clock in the morning in Xi'an. We walked around there for an hour to get an impression. When we wanted to take a taxi to the hotel which proved more difficult than expected. We had to wait a long time, but after half an hour a man came walking toward us who wanted to bring us to the hotel. When We walked with the man, his cab turned out to be A rickety bus

In our hotel we had a very nice studio.

Evenings are going we will see if we could eat somewhere. What There were only restaurants with Chinese characters. Eventually we arrived at a Starbucks and Subway right :-). (later revealed that around the corner was a large shopping center)