Dag 14

1 augustus 2014 - Beijing, China

Met de sneltrein naar Beijing.

Toen we in moesten checken heeft mijn moeder per ongeluk de rugzak op de stoel laten staan. we kwamen hier pas op het peron achter. Mijn moeder snel weer naar boven gerend ( ik maar wachten met twee koffers in de hoop dat ze haar rugzak op tijd terug kon vinden) gelukkig hij stond er nog met een rood hoofd en een groene rugzak kwam ze nog net op tijd terug.

in 4 uur van Shanghai naar Beijng gereisd met de sneltrein. we hadden eerste klas stoelen (lekker uitpuffen van het gestress) . Die waren erg ruim en we kregen thee en allemaal lekkernijen die in Shanghai veel gegeten worden. De sneltrein reed ongeveer 300 kilometers per uur.

In beijnig aangekomen gingen we opzoeken naar een restaurantje om te eten. we kwamen op een markt met allemaal vreemde dingen op stokjes.

In  ons hotel aangekomen bleek er een probleem te zijn met de kamer> Het hotel had alle standaard twin kamers nodig, omdat er een internationaal gebeuren van de regering was.Eindelijk kregen we een kamer maar deze voldeed niet aan onze verwachting.

We moetsten én nacht  we hier slapen en de rest van ons verblijf konden we bijbetalen zodat we een mooie kamer hadden voor de volgende 8 nachten.

By express train to Beijing.

When we had to checkin, my mother accidentally leave the backpack on here seat at the waitingroom. We discoverd that at the peron, just before boarding. My mother ran back quickly (I waited with two suitcases in the hope that she could find her backpack in time) luckily the backpack was still there and with a red head and a green backpack she came back just in time.

We traveled to Beijng in 4 hours from Shanghai by express train. We had first class seats (great unwinding of the stressed). Which were very spacious and we had tea and all delicacies from Shanghai. The express train drove about 300 kilometers p/h.

We went looking for a restaurant to eat. Arrived in beijnig we arrived on a market with all strange things on sticks.

Showed in our hotel arrived there to be a problem with the room they were all standard twin rooms needed because an international event of the Government was. Finaly we got a room but it did not meet our expectations.

One night we had to spend here and the rest of our stay we could pay extra so we had a nice room for the next eight nights.